HTML

Antibringa blog

Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban közlekedő biciklistákat

Friss topikok

  • Húzzunk bele!: @antibringa: Nagy a valószínűsége ennek... Nah nem zavarlak már többet a 1-2 vendéget látó blogod... (2009.11.08. 15:31) Egy radikális biciklis véleménye
  • Húzzunk bele!: @törzsmókus: Én se tettem még kárt, mindig elgondolkodom ezen, hogy a fenébe sikerült még ez, visz... (2009.11.03. 14:19) Biciklis futár
  • Húzzunk bele!: Óh tényleg Pesten is problémák adódtak belőle, de azóta már beletanultak, mert már alig látok ilye... (2009.07.22. 21:50) Bicikliztem a Fertő tónál.
  • Húzzunk bele!: @antibringa: Ezért ne állj oda mint sok hülye autós elállják és nem tudok átmenni, ha zöld van. (2009.07.16. 17:26) Tolakodós biciklisek
  • antibringa: Azért hoztam létre a blogot, mert a vizsgaidőszakban még volt időm foglalkozni vele. Mostanra már ... (2009.06.30. 00:20) Nem örülök hogy igazam volt

Linkblog

2009.06.06. 02:04 antibringa

Nem általánosítunk, nem minden biciklis szar alak

Reagálva a criticalmass.hu postjaira.

"Én is haragszom az autósokra, még se írok blogokat róluk, hogy mennyire gyökerek, de még is meg teszi, akkor már ne általánosítson, hogy minden kerékpáros az. + Ráadásnak meg az, hogy magáról objektivitást sejtet és mondja is, közben hogy lehetne objektív, ha e cselekedetre nyitja a blogot??? Ha csak az autót használja és nem ismeri a másik szem szögöt." 

Elnézést kérek a kivételtől. Elnézést kérek minden biciklistától, aki betartja a szabályokat és nem fanatista. Elnézést kérek a biciklistáktól, akik tényleg kárvallottjai az autós túlkapásoknak és az önmaga gerjesztett biciklis utálatnak. 

Itt és most kijelentem, hogy vannak rendes biciklisták, csütörtökön lefényképeztem egy 5 fős csoportot akik libasorban mentek a bicikli úton. Az autósok elengedték őket mikor mentek át az úton (a kanyarodók). Őszintén mondom jó volt látni, hogy a biciklis csoport utolsó embere odafordult és megköszönte, még soha nem láttam ilyet. Ahogy a sorelőzőktől sem még soha. Azt szeretném, hogy a biciklisták linkeljék be azokat a régebbi posztokat más blogokról, ami NEM arról szól, hogy milyen rohadékok az autósok.

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://antibringa.blog.hu/api/trackback/id/tr151166702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húzzunk bele! 2009.06.06. 06:58:44

Én írtam a kritikát, elismerésem.

Perillustris 2009.06.06. 11:02:12

"az önmaga gerjesztett biciklis utálatnak"

Ha-ha!

antibringa 2009.06.06. 11:49:40

@Perillustris: Úgy értem az autósok gerjesztik maguk között. Úgy látom azért nem csak én tüzelek csípőből :)

danesdzsu2 2009.06.07. 17:54:57

Ha tényleg így van, akkor elrontottad a blog címét. Javítsd, bár ha a célod inkább a provokálás, akkor jó ez így is, csak ne lepődj meg, ha nem fognak komolyan venni:)

antibringa 2009.06.07. 18:40:35

@danesdzsu2: Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban szabálytalanul közlekedő biciklistákat

danesdzsu2 2009.06.07. 19:07:00

@antibringa: neszabalytalankodj.blog.hu ?

antibringa 2009.06.08. 22:12:39

elismerésem, szép. Bár a dicsőségfalos topicban ajánloma 8as postot, szóval mondjuk csak 80%-ban fogadom el :)

beked 2009.06.16. 21:53:48

Én ma szar alak voltam. A kerepesiról a Fogarasira akartam fordulni. Ehhez a sajátommal együtt (mert ott sem tekintenek közlekedőnek) 3 sávon kell átmennem szélső sávot óvatosan elfoglatam. Jeleztem balra mennék. Vot valaki aki olyan kedves volt, hogy beengedett. Voltam olyan kedves, hogy rögtön kihúzódtam balra, hogy előzzőn csak jobbról, mert én bizony még egy sávon átmegyek. De abban jöttek. Dudáltak is. Ordibáltak is (nem hallottam mit) Utána sávott váltottam, utána meg pár szót a kedves söförrel, mert piros és én mellett immár a hőn áhított kanyarodó sávomban. Megkérdezte mit keresek az út közepén. Mondtam, hogy haladok és basoroltam, ahogy kell. Sajnálom, hogy a mögöttem levő busz miatt tovább kellett csorognom. Mert én felkészültem a kuarvaanyázásra, a kormányráncigálásra és a kiszáljak a kocsibolra. De csak egy ideges söför kérdőrevonását kaptam, akit valószínüleg megilyesztettem azzal, hogy megjelenek egy lassu eutó előtt és lehet mindjárt előtte leszek. Sajnálom, hogy utána nem a szélső sávban mentem, hogy a troli nyugodtan beáljon a megállójába. Hiba volt, a troli lassú. Igaza volt, hogy rámduldál, amiért megint középpen haladok (megjegyezném a sávon mentem elfért.
Vagyis sajnálom, hogy a számos bunkó autós miatt nem tudok reagálni egy kevésbé bunkó autósra. Majd igyekszem

antibringa 2009.06.17. 02:03:50

@beked: azt hiszem a pillangó utca felé biciklis út van, nem ?persze kérdés hogy hova mentél. De a róna-fogarasi sarkára a pillangó felé lehet "kerülni" szerintem
süti beállítások módosítása