HTML

Antibringa blog

Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban közlekedő biciklistákat

Friss topikok

  • Húzzunk bele!: @antibringa: Nagy a valószínűsége ennek... Nah nem zavarlak már többet a 1-2 vendéget látó blogod... (2009.11.08. 15:31) Egy radikális biciklis véleménye
  • Húzzunk bele!: @törzsmókus: Én se tettem még kárt, mindig elgondolkodom ezen, hogy a fenébe sikerült még ez, visz... (2009.11.03. 14:19) Biciklis futár
  • Húzzunk bele!: Óh tényleg Pesten is problémák adódtak belőle, de azóta már beletanultak, mert már alig látok ilye... (2009.07.22. 21:50) Bicikliztem a Fertő tónál.
  • Húzzunk bele!: @antibringa: Ezért ne állj oda mint sok hülye autós elállják és nem tudok átmenni, ha zöld van. (2009.07.16. 17:26) Tolakodós biciklisek
  • antibringa: Azért hoztam létre a blogot, mert a vizsgaidőszakban még volt időm foglalkozni vele. Mostanra már ... (2009.06.30. 00:20) Nem örülök hogy igazam volt

Linkblog

2009.06.22. 00:50 antibringa

Nem örülök hogy igazam volt

Biciklist gázolt el egy BKV-busz a villamossínen

http://index.hu/belfold/budapest/2009/06/17/biciklist_gazolt_el_egy_bkv-busz_a_villamossinen/ 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://antibringa.blog.hu/api/trackback/id/tr121200059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én vagyok 2009.06.24. 13:35:00

Légy szíves, nézz majd utána, hogy kap-e büntetést a baleset okozásáért. Illetve, hogy indult-e nyomozás ellene már most. Szerintem kellett volna.

Húzzunk bele! 2009.06.24. 23:19:53

Én sem örülök neki, de azért nagyfokú butaság, azt mondani, hogy igazad volt, majd várd ki a vizsgálat VÉGÉT!
De amúgy megértelek, nincs cikk oszt ultragáz:D:D:D

antibringa 2009.06.24. 23:28:29

@Húzzunk bele!: hát nem tudom, 1 hónapja létrehoztam a blogot, mindenki fújta hogy ez így tök oké, aztán elgázoltak egy ilyen szabálytalankodót. Ennél sokkal több biciklis baleset van, de a villamossínes az már polgárpukkasztó, hamar meg is van az eredménye..

Én vagyok 2009.06.26. 14:25:27

Ne törődj velük. Ha egy biciklis az elkövető, akkor egyből jogerős ítélet kell nekik. Szerintük addig beszélni se szabad róla. Ha a biciklis az áldozat, akkor elég egy füles sms-ben valamelyik másik sza*os farkú bicajos gyerektől, és máris lőjék a Dunába minden második autóst.

Ez már csak így megy. Addig nem is fog változni, amíg nem döbbennek rá, hogy ők is csak egy erőszakos kisebbség, és bizony el kell viselniük, ha nem tetszenek valakinek.

Húzzunk bele! 2009.06.26. 17:58:15

Nézd aranyom, ha nem tetszünk valakinek, lesz*rom, nem vagyok túl szép és még izzadt is úgyhogy megértem:D

Amúgy fejlődik az oldalad, már hárman vagyunk:D:D:D

antibringa 2009.06.29. 16:25:43

@Húzzunk bele!: Gondolod, hogy engem ez érdekel? :)

Húzzunk bele! 2009.06.29. 23:57:02

Más különben mi a francért írogatsz ide?:) Hogy növeld az aktív kommentelők számát:D:D:D

antibringa 2009.06.30. 00:20:14

Azért hoztam létre a blogot, mert a vizsgaidőszakban még volt időm foglalkozni vele. Mostanra már időm sincs és a téma is kimerült, szerintem akkor lennék hülye, ha ugyanarról nyitnék újabb és újabb topikokat. Ez a téma ennyi, mindenki elmondta a véleményét, aki értelmes az közelített a másik irányába, talán a biciklisták felfogták a veszélyes és bosszantó dolgokat, az autósok meg felfogták, hogy ha már így alakult, akkor jobban járnak ha vigyorognak hozzá és nem keresztbe tesznek - mert ez mostmár úgyis így van.
süti beállítások módosítása