HTML

Antibringa blog

Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban közlekedő biciklistákat

Friss topikok

  • Húzzunk bele!: @antibringa: Nagy a valószínűsége ennek... Nah nem zavarlak már többet a 1-2 vendéget látó blogod... (2009.11.08. 15:31) Egy radikális biciklis véleménye
  • Húzzunk bele!: @törzsmókus: Én se tettem még kárt, mindig elgondolkodom ezen, hogy a fenébe sikerült még ez, visz... (2009.11.03. 14:19) Biciklis futár
  • Húzzunk bele!: Óh tényleg Pesten is problémák adódtak belőle, de azóta már beletanultak, mert már alig látok ilye... (2009.07.22. 21:50) Bicikliztem a Fertő tónál.
  • Húzzunk bele!: @antibringa: Ezért ne állj oda mint sok hülye autós elállják és nem tudok átmenni, ha zöld van. (2009.07.16. 17:26) Tolakodós biciklisek
  • antibringa: Azért hoztam létre a blogot, mert a vizsgaidőszakban még volt időm foglalkozni vele. Mostanra már ... (2009.06.30. 00:20) Nem örülök hogy igazam volt

Linkblog

2009.06.16. 18:34 antibringa

Bringabuli Füreden

Idén első alkalommal kerül megrendezésre az ország legnagyobb hazai kerékpáros fesztiválja, ígérik a szervezők. Olyan európai szintű bringás rendezvény lesz ez, amilyen még nem volt itthon. Június 25-28 között Balaton Bike Fesztivál a leglátványosabb kétkerekű sportágakban. (origo.hu)

Reméljük nem zárják le amiatt az északi parton az utakat. 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://antibringa.blog.hu/api/trackback/id/tr431189365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húzzunk bele! 2009.06.17. 00:50:22

Húha retteghettek autósok lefogják zárni az utakat bibí...

Jézus atyám ennél töketlenebb blogokat eszem megáll.
Még tudsz fejlődni antibringás?

antibringa 2009.06.17. 02:00:44

Igazad van, zárjanak le mindent utat, fossa magát össze a világ, hogy biciklis buli van. Hozzáteszem nem biciklis buli miatt is forrt már fel az agyvizem, pl balatonsound, ahol a fesztivál ideje alatt jóformán képtelenség zamárdiban közlekedni, mert a részeg fesztiválozók össze-vissza kolbászolnak az úton. Csak hogy objektív legyek. De hogy a postodra reagáljak, nem nagyon hat meg a kis piti provokáló dumád, szemlátomást fanatikus vagy s mint ilyen, miattad jött létre ez a blog. Az olyanok miatt, akik szerint minden autós marha, meg "a belvárost pedig le kell zárni" (criticalmass.hu -ról).

Szerinted az a megoldás, hogy a biciklisek lenyomják az autósok torkán, hogy nekik mindent lehet. Meg is mondtad, szerinted nincs arany középút. És sajnos a magadfajtákból van sok a városban.

Ha "be is bukna" ez a blog, ahogy ezt te vagy valaki más mondta, akkor sem volt hiábavaló, mert az eddigi postok alapján kiderült számomra, hogy vannak normális biciklisek, akik tényleg csak közlekedni szeretnének, nincs mögötte magasztos szent cél. És az utóbbi napokban néhány bringást el is engedtem, mert azt remélem, hogy biztos ők azok akik itt értelmes dolgokat írtak. Az agresszíveknek, aki csak azért is átmegy a 30cm-en továbbra se fogok félregurulni, nem fogok 10centinél több helyet hagyni mikor előzöm, mert nem érdemlik meg.

Egyébként pénteken a blahánál ment át egy csávó a csont piroson (tuti nem normális) persze utolértem és lehúztam az ablakon, megkérdeztem tőle: "Hello, szia, szerinted nem gond, hogy piroson jöttél át, vagy ez nem zavar téged?" Válasz: (jobb kezét forgatja) "Hát csak félig volt piros". Ez azt jelentette, hogy ahol mi álltunk onnan úgy tűnt, hogy már mindenkinek épp piros és még senkinek sem zöld. Duma az van. :) Aztán szépen visszaelőzte őt a sor, egyébként.

Húzzunk bele! 2009.06.17. 09:48:40

JAJA én radikális vagyok, mert közlekedni akarok, mint te és ha valamelyik segg keresztbe tesz és pont autós, akkor majd direkt elé állok és lassan csorgok. Jó lesz a 10 centihez szerintem.:)
Én általában azt szoktam csinálni, ha centizgetnek és sokan mások is, hogy sávközép és go. Például a nagykörtén, ha középen látsz egy bringást, akkor lehet én vagyok az:D:D:D
De rám mit is mondtál???
"szemlátomást fanatikus vagy"
És te drága, mi vagy, aki még blogot is tud ezért csinálni? NE röhögtessss:D:D:D:D:D:D

antibringa 2009.06.17. 10:00:43

@Húzzunk bele!: Épp ennyivel vagyok előrébb, mint te :) te még csak más blogjában osztod az észt

Pule 2009.06.17. 19:30:18

Remélem nem gond, ha beleszólok a párbeszédbe.
Ez egy bicós ünnep és kész, lehet neki örülni, meg lehet morogni érte. Úgy tudom, hogy útlezárás nem lesz:D
Kérlek ne morogjatok egymásra, csak közlekedjetek egymás mellett mosolyogva:)
A piros pedig tényleg undorító szokás, bringásként legszívesebben leüvölteném az ilyen barmot.

antibringa 2009.06.17. 20:57:57

@Pule: Persze, sőt írtam is, hogy az útlezárás minden fesztiválnál aggasztó.. Csak az a baj, hogy vannak akik minden egyes mondatra le akarnak csapni..

Én vagyok 2009.06.24. 13:39:24

Annak azért hadd legyen szabad örülni, hogy most az egyszer nem Budapestet zárják le a kis sza*os farkú biciklis gyerekek bohóckodása miatt.

Ez a sok fesztivált meg egyéb marhaságot látszólag nekik csinálják, gyakorlatilag azonban csak arról van szó, hogy különböző csecsebecséket, alkatrészeket és alkoholt forgalmazó cégek koncentrálni akarják a fogyasztóikat. Lásd a biciklis és népies-jobbos-árpádsávos rendezvények.

Húzzunk bele! 2009.06.29. 13:20:25

@Én vagyok, te annyira hülye vagy hogy már nekem fáj...
süti beállítások módosítása