HTML

Antibringa blog

Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban közlekedő biciklistákat

Friss topikok

  • Húzzunk bele!: @antibringa: Nagy a valószínűsége ennek... Nah nem zavarlak már többet a 1-2 vendéget látó blogod... (2009.11.08. 15:31) Egy radikális biciklis véleménye
  • Húzzunk bele!: @törzsmókus: Én se tettem még kárt, mindig elgondolkodom ezen, hogy a fenébe sikerült még ez, visz... (2009.11.03. 14:19) Biciklis futár
  • Húzzunk bele!: Óh tényleg Pesten is problémák adódtak belőle, de azóta már beletanultak, mert már alig látok ilye... (2009.07.22. 21:50) Bicikliztem a Fertő tónál.
  • Húzzunk bele!: @antibringa: Ezért ne állj oda mint sok hülye autós elállják és nem tudok átmenni, ha zöld van. (2009.07.16. 17:26) Tolakodós biciklisek
  • antibringa: Azért hoztam létre a blogot, mert a vizsgaidőszakban még volt időm foglalkozni vele. Mostanra már ... (2009.06.30. 00:20) Nem örülök hogy igazam volt

Linkblog

2009.06.06. 02:14 antibringa

Gagyi reklám: Bringázz inkább te is

Szerintem ezt a reklámot még a bringások sem vállalnák :)

17 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://antibringa.blog.hu/api/trackback/id/tr61166711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perillustris 2009.06.06. 10:57:04

Tökéletesen mutatja a blogoló tökéletlenségét ez a poszt (is). Csípőből tüzel bármire, amiben bárhogyan a kerékpárhoz köthető. Jelen esetben egy olyan reklámot "húz le", amit csak a Youtube-on majdnem negyedmillióan néztek meg, s nemcsak a kerékpárosok körében volt népszerű, hanem több "civil" és szakmai fórumon elismerően szóltak róla.

Persze ki tudja, talán a mondanivaló igazságtartalma fáj? :P

antibringa 2009.06.06. 11:50:42

Ezt egy biciklis forumon találtam, ahol az, aki kirakta is írta, hogy ilyen, nem a biciklisekről szóló kampányt már rég látott. Vagy szerinted ez kedvet hoz a biciklivel való közlekedéshez?

Perillustris 2009.06.06. 14:24:33

@antibringa: Ha megnézel egy mosóporreklámot, neked rögtön mosni támad kedved?

antibringa 2009.06.06. 15:16:04

De nem egyértelmű, hogy ennek a reklámnak a végén nem inkább kefélni támad-e kedvem (szerintük) :)

Vegaaa 2009.06.06. 22:53:21

szerintem ez inkább arról szól, hogy válts életmódot. tényleg totál másvilág nap mint nap bicajra ülni, mint kocsiba huppanni.

antibringa 2009.06.07. 00:20:08

@Vegaaa: ja, aki bringázik, többet kefélhet :) végülis jópofa reklám, csak gagyi és szájbarágós

Vegaaa 2009.06.07. 10:37:26

hát igen. elég nehéz ügy egy másfélperces videóban megfogni a lényeget, ezért inkább "viccesre" vették a figurát. én például éveken át nemértettem, hogy a motorosok miért hangoztatják annyira, hogy micsoda szabadság brummogni. mi a fasz köze van egy motorhoz a szabadságnak? aztán ha veszel egyet és napi szinten nyomod vele, egyből rájössz. a bicaj is ilyen, csak az még zordabb (mozgást igényel), viszont tök ingyen van.

Botyo 2009.06.11. 23:32:01

Ezt hívják vírus marketingnek. Bringáznál inkább Te is antibringa.

drdj · http://drdj.blog.hu 2009.06.12. 10:20:53

Úgy általában ehhez a zseniális bloghoz...

Először is létezik egy antibringa.hu, aminek a szerzője kikérné magának, hogy egy hasonló nevű oldalon ilyen szellemiségű cikkek jelenjenek meg.

Másodsorban pedig rokonod a hulyebringas.blog.hu szerzője? Mert az ő próbálkozása már megbukott, ide is valószínűleg bringások fognak csak járni, hogy nevetségessé tegyenek. Gratulálok!

antibringa 2009.06.12. 18:29:44

@drdj: nem, ezt nagyon rosszul látod. Nem bukott meg és nem tették nevetségessé. Magukat tették nevetségessé a bringások hogy mind az ő mind az én oldalamat azonnal elkezdték küldözgetni egymásnak meg egyből jöttek hőbörögni :) Az meg hogy megbukott milyen hülyeség. "Megbukott". Gondolod hogy az én vagy az ő blogja azért van, hogy holnaptól ne legyen biciklis Budapesten? Akkor nagyon rosszul látod. Azért hoztuk létre az oldalainkat, hogy a sok kis tahó aki autókat fotóz kint legyen egy másik oldalon, ahol épp őt fotózzák, mikor hasonló szabálytalanságot csinál. Én megtettem a magamét, nem csak magamban hőbörögtem, nyilvánossá tettem a véleményem , a képeim, nem tehetek magamnak szemrehányást.

drdj · http://drdj.blog.hu 2009.06.13. 11:57:03

És még büszke is vagy a hülyeségedre, bravó! Nevetségessé teszem magam, ha kiállok a demagóg, igazságtalan és bulváros megnyilvánulások ellen? Márpedig a rokonblogod (úgy látszik felvállalod vele a közösséget, pedig egy hajszálnyival értelmesebbnek tűntél) félinformációkból és helytelen KRESZ ismeretekből hozta ki a bringásokat hibásnak. Megbukott pl, mert pl a kezdeti lelkesedés után nem szaporodnak a kommentek, nem jön új bejegyzés. És bukás, ha a kommentek 90%-a arról szól, hogy mekkora egy f*sz a szerző.

Akkor mi a cél? Vagy a blog csak eszköz? A mottód("Azoknak az autósoknak, akik utálják fővárosban közlekedő biciklistákat") kirekesztő, általánosító, primitív. Hol van a cél? Bosszú? Lejáratás? Bármelyik is, te egy autós troll vagy, illetve ezen helyen én vagyok a bringás troll. criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090329/trollok-ide

antibringa 2009.06.13. 16:44:28

@drdj: Vagy fordítva, attól még hogy nem sikerült a másik oldalnak befogadnia, amit mondok, nem feltétlen én vagyok primitív :) Egyébként ha veszed a fáradtságot és végignézed a kommenteket, kiderült, hogy értelmes biciklisek és motorosok is vannak. Velük hasznos leveleket váltottam, valamiben közeledtem feléjük, volt aki nekem adott igazat adott kérdésben. A maradék 70% meg kurvaanyázhatott, hogy mi milyen sötétek vagyunk hogy kurvaanyázunk :)

A cél pedig az, hogy az indexen a szabálytalan autósok mellett ott legyenek a szabálytalan bringások is és a szabályosan közlekedő autósok és bringások együtt kurvaanyázzanak rájuk.

galoooshka 2009.06.15. 11:06:51

Na! Antibringa!
Most akkor megbukott a blog, vagy csak nem szabálytalankodnak eleget azok a bicósok? Már napok óta várok valami jó húsos bejegyzést, erre semmi...
Te, figyi, lehet tegnap találkoztunk:)Persze lehet csak egy ismerősöd volt.Barátosnémmal gurultunk abszolut szabályosan a városliget felé, amikor egy apuka meglátva minket, ilyet mond a kis porontyának:
"Vigyázz, mert ők szabálytalankodnak!":D
Mikor találkoztunk délután, külön kikötöttük, csak szabályosan haladunk, erre tessék!:)

antibringa 2009.06.16. 00:31:35

@galoooshka: Kedves galooshka,

jónéhány szabálytalan biciklissel találkoztam az elmúlt napokban, viszont már úgy vagyok vele, mint régen, mint mikor a muse zenekar klipjeit gyűjtöttem. Fél évig szereztem mindenféle emberektől ilyen olyan cd-ket, aztán egyszer egy este találtam 5 gigányi videót egy fájlmegosztón. Leszedtem persze mindet és 2 nap után meguntam az egészet és teljesen közömbös lettem.

Belátom, hogy nem tudok mit csinálni vele(tek). Egy marha épp a minap jött a egyirányú kinizsi közepén, azért neki odapöttyentettem egy dudálást, mutogatott is serényen. Amíg ilyen emberek lesznek, addig lesz létjogosultsága a blogomnak és nem fontos 1000 képet felrakni, úgyis mindenki tudja, hogy ez így megy.

Egyébként meg még a kommentekre sincs időm válaszolni.

Húzzunk bele! 2009.06.16. 12:33:15

Ezzel a bloggal az a baj, hogy hiába keresi a szerzője a középutat, nem fogja megtalálni, mert nem középen kell keresnie, hanem valahol a bringások felé.
Hogy miért???
Talán azért, mert ha egy biciklis szabálytalankodik, ugye direkt nem akarja elüttetni magát feltételezzük ezt.
Akkor nem lesz baja, mert csak annyit vállal, amennyi belefér, egy autós ha ezt megcsinálja, a többi autós között max.: anyagi kára lesz, egy bicajosnak meg az életébe kerülhet. Ezért is más tészta a kettőt összevetni.
Úgyhogy inkább ezt a blogot törölném, ha már nincs időd válaszolni a válaszokra!!!
Helyette inkább csinálj egy autós bringás oldalt, ahol a zűrös dolgokat a regisztráltak megbeszélhetik.

Én vagyok 2009.06.24. 14:33:33

Micsoda? A bicikli és a biciklizés ingyen van? Ne ne röhögtess! Vagy ha te tényleg nem költesz a biciklidre, a vízhatlan ruhára, szappanra, stb., akkor tényleg arról van csak szó, hogy BKV bérletre sincs pénzed, azért biciklizel.

A reklám meg egy nagy fos. Csak az kefélhet, aki biciklizik: ciki és gagyi. Azoknak az együgyű embereknek való, akik ezt viccesnek vagy ötletesnek találják. De ők már most is kerékpárhívők.

antibringa 2009.06.24. 15:13:29

@Én vagyok: Nekem szimpatikus ez a srác :)
süti beállítások módosítása